800 |
Schodzenie się dzieci |
800-845 |
Zabawy według inwencji dzieci w kącikach tematycznych, praca w zespołach lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, rozmowy kierowane na tematy zgodne z zainteresowaniami dzieci, zabawy integrujące grupę, pomoc w przygotowaniu do zajęć, prace porządkowe, ćwiczenia poranne |
845-900 |
Zabiegi higieniczne, samoobsługowe, przygotowanie do śniadania |
900-920 |
Śniadanie – doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku |
920-935 |
Zabiegi higieniczne, samoobsługowe, mycie zębów |
935-1005 |
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową |
1005-1020 |
Zabawy ruchowe, zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci w sali |
1020-1050 |
Zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową organizowane i swobodne na placu zabaw, placu przedszkolnym lub w sali, spacery, wycieczki |
1050-1215 |
Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne na placu przedszkolnym lub w sali, spacery, wycieczki |
1215-1230 |
Zabiegi higieniczne, przygotowanie do II śniadania |
1230-1250 |
II śniadanie |
1250-1300 |
Zabiegi higieniczne, samoobsługowe |
1300-1400 |
Odpoczynek poobiedni: słuchanie opowiadań nauczyciela na podstawie literatury lub czytanie utworów literackich. Zabawy i gry stolikowe. Zabawy w kącikach zainteresowań. Zajęcia w małych zespołach. Prace porządkowe. Rozchodzenie się dzieci |